Vanwege de extra drukte bij PostNL, kan onze levertijd langer zijn dan je gewend bent. We doen ons best om zo snel mogelijk te bezorgen Lees meer op PostNL.nl
  • Gratis bezorging vanaf €49,-
  • Vandaag voor 17:30 u besteld, morgen in huis
  • 085 - 06 04 365

VEELGESTELDE VRAGEN

Natuurlijk doen Fret en Merel er alles aan om goed voor je te zorgen. Heb je toch een vraag of is er iets niet duidelijk?

Wat is Fret en Merel voor een dierenwinkel

Wij zijn geen doorsnee dierenwinkel, maar leveren alleen het beste voor je dier. We hebben niet alleen het beste voer en de leukste speeltjes, maar zorgen dat je dier zich het beste blijft voelen door het aanbieden van:
- Dierenverzekeringen
- Gepersonaliseerde kleding en accessoires
- Mooie aanbiedingen voor grootverbruikers, verenigingen en clubs
- Ruim assortiment van meer dan 10.000 producten in Nederland op voorraad
- Advies over voeding en welzijn

Zo zorgen we voor je dier van A tot Z.
Liefs, Fret en Merel

Hoe houden jullie de prijzen zo laag?

Fret en Merel hebben hart voor dieren. We geven ze het liefst het beste voor een zo laag mogelijk bedrag. Daarom is er bij ons geen winkelpand, verkooppersoneel of eigen bezorgdienst, maar alleen onze webshop. Zo kunnen we door scherp in te kopen de prijzen laag houden en dat voordeel geven we graag door aan jullie dieren.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Dat kan je zien op de productpagina, net onder de prijs van het product. Als het op voorraad is en je besteld voor 17.30 op werkdagen, dan heb je het de volgende dag in huis.

Als het product uitverkocht is staat dat bij de foto en is het ook niet meer toe te voegen aan je winkelwagen. Zodra het product weer op voorraad is, zal het weer te bestellen zijn.

Wat zijn jullie verzendopties?

Meer details over verzendkosten ivm gewicht/pallets/diepvries en bezorgtijden vind je hier op onze Verzendpagina: https://fretenmerel.nl/policies/shipping-policy

Problemen bij bezorgen?

Is er iets niet goed gegaan bij het afleveren van je pakket? Check dan het volgende:

1. De Track & Trace code van het pakket: Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of het tijdvak van de bezorging is verschoven.

2. Het bezorgadres: Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. De brievenbus: Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Is je probleem nog niet opgelost? Neem dan eerst contact op met de vervoerder, zij weten het beste waar je pakket kan zijn.
Kunnen ze je niet helpen? Laat het ons dan weten op info@fretenmerel.nl, dan gaan we er voor je achteraan.

Ontvang ik een factuur?

Je ontvangt na de bestelling en betaling een orderbevestiging. Deze orderbevestiging staat gelijk aan de factuur. Je ontvangt dus niet nog een aparte factuur na verzending.

Ik bestel namens een bedrijf. Kan ik een BTW factuur ontvangen?

Jazeker kan dat. Standaard versturen we geen BTW facturen, dus stuur Fret en Merel even een mailtje met je vraag en dan sturen we met liefde een BTW factuur: info@fretenmerel.nl

Terug naar boven