Welkom bij Fret en Merel

Gratis bezorging vanaf €49,-
085 - 06 04 365

0
Winkelmand €0,00

Veelgestelde Vragen

Natuurlijk doen Fret en Merel er alles aan om goed voor je te zorgen. Heb je toch een vraag of is er iets niet duidelijk? Dan hebben we hieronder alvast een aantal vragen beantwoord.

Wij zijn geen doorsnee dierenwinkel, maar leveren alleen het beste voor je dier. We hebben niet alleen het beste voer en de leukste speeltjes, maar zorgen dat je dier zich het beste blijft voelen door het aanbieden van:
- Dierenverzekeringen
- Gepersonaliseerde kleding en accessoires
- Mooie aanbiedingen voor grootverbruikers, verenigingen en clubs
- Ruim assortiment van meer dan 10.000 producten in Nederland op voorraad
- Advies over voeding en welzijn

Zo zorgen we voor je dier van A tot Z.
Liefs, Fret en Merel

Fret en Merel hebben hart voor dieren. We geven ze het liefst het beste voor een zo laag mogelijk bedrag. Daarom is er bij ons geen winkelpand, verkooppersoneel of eigen bezorgdienst, maar alleen onze webshop. Zo kunnen we door scherp in te kopen de prijzen laag houden en dat voordeel geven we graag door aan jullie dieren.

Dat kan je zien op de productpagina, net onder de prijs van het product. Als het op voorraad is en je besteld voor 17.30 op werkdagen, dan heb je het de volgende dag in huis.

Als het product uitverkocht is staat dat bij de foto en is het ook niet meer toe te voegen aan je winkelwagen. Zodra het product weer op voorraad is, zal het weer te bestellen zijn.

Meer details over verzendkosten ivm gewicht/pallets/diepvries en bezorgtijden vind je hier op onze Verzendpagina: https://fretenmerel.nl/policies/shipping-policy

Is er iets niet goed gegaan bij het afleveren van je pakket? Check dan het volgende:

1. De Track & Trace code van het pakket: Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of het tijdvak van de bezorging is verschoven.

2. Het bezorgadres: Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. De brievenbus: Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Is je probleem nog niet opgelost? Neem dan eerst contact op met de vervoerder, zij weten het beste waar je pakket kan zijn.
Kunnen ze je niet helpen? Laat het ons dan weten op info@fretenmerel.nl, dan gaan we er voor je achteraan.

Het liefst via iDeal. Dat helpt onze prijzen zo laag mogelijk te houden. Ook kan je betalen met Apple Pay en Google Pay, lekker makkelijk. Voor wie het liefst met een creditcard betaalt accepteren we ook MasterCard.

Je ontvangt na de bestelling en betaling een orderbevestiging. Deze orderbevestiging staat gelijk aan de factuur. Je ontvangt dus niet nog een aparte factuur na verzending.

Jazeker kan dat. Standaard versturen we geen BTW facturen, dus stuur Fret en Merel even een mailtje met je vraag en dan sturen we met liefde een BTW factuur: info@fretenmerel.nl

translation missing: nl.general.search.loading